Яненко Я. 
Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства / Я. Яненко // Образ. - 2017. - Вип. 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2017_1_11
  Повний текст PDF - 298.46 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яненко Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яненко Я. Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства / Я. Яненко // Образ. - 2017. - Вип. 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2017_1_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського