Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Кожемяченко Н. В. 
Соціальна реклама як полікодовий текст: перекладацькі проблеми та рішення / Н. В. Кожемяченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_2_21
  Повний текст PDF - 282.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кожемяченко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кожемяченко Н. В. Соціальна реклама як полікодовий текст: перекладацькі проблеми та рішення / Н. В. Кожемяченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Перекладознавство та міжкультурна комунікація. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2018_2_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського