Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Тарасенко І. О. Особливості реалізації механізму державно-приватного партнерства у сфері вищої освіти та науки / І. О. Тарасенко, Н. В. Цимбаленко, О. С. Тарасенко // Науковий вісник Полісся. - 2019. - № 1. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2019_1_5 Державно-приватне партнерство (ДПП) є механізмом, застосування якого у сфері вищої освіти та науки дозволяє підвищити ефективність функціонування ЗВО на основі розвитку партнерських відносин між державою, бізнес-партнерами та ЗВО. Постановка проблеми. Використання переваг від взаємодії держави і бізнесу через застосування механізму ДПП з метою вирішення стратегічних завдань розвитку вищої освіти та науки в Україні. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідженню сутності, умов і переваг застосування механізму ДПП у сфері освіти присвячено праці таких науковців, як: Джандосова Р. Д., Сьянов О. В., Степанов О. О., Дмитрієва Є. О., Іванова Ю. В., Захаров М. М., Черданцев В. П., Тронина М. В., Ляховець О. О.. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Зважаючи на особливості організації освітнього процесу та наукової діяльності в закладах вищої освіти, враховуючи інтереси та можливості бізнес-партнерів, спрямованість проектів у сфері ДПП на задоволення інтересів третіх осіб, зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого пошуку потенційних приватних партнерів, що потребує удосконалення процесу практичної реалізації таких проектів. Постановка завдання. Удосконалення процесу реалізації механізму ДПП з урахуванням особливостей таких проектів у сфері вищої освіти та науки. Викладення основного матеріалу. Для підвищення ефективності процесу імплементації проектів ДПП у сфері вищої освіти в Україні запропоновано послідовність процедур реалізації проектів ДПП; обгрунтовано необхідність удосконалення та розвитку відповідного забезпечення (законодавчого, організаційного, нормативно-правового, кадрового). Висновки: оскільки ДПП є механізмом, реалізація якого передбачає здійснення приватних інвестицій у освітню сферу, то важливою умовою ефективності його імплементації та функціонування є удосконалення відповідних процедур, створення необхідного законодавчого, нормативно-правового, ресурсного та організаційного забезпечення.Державно-приватне партнерство (ДПП) є механізмом, застосування якого у сфері вищої освіти та науки дозволяє підвищити ефективність функціонування ЗВО на основі розвитку партнерських відносин між державою, бізнес-партнерами та ЗВО. Постановка проблеми. Використання переваг від взаємодії держави і бізнесу через застосування механізму ДПП з метою вирішення стратегічних завдань розвитку вищої освіти та науки в Україні. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідженню сутності, умов і переваг застосування механізму ДПП у сфері освіти присвячено праці таких науковців, як: Джандосова Р. Д., Сьянов О. В., Степанов О. О., Дмитрієва Є. О., Іванова Ю. В., Захаров М. М., Черданцев В. П., Тронина М. В., Ляховець О. О.. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Зважаючи на особливості організації освітнього процесу та наукової діяльності в закладах вищої освіти, враховуючи інтереси та можливості бізнес-партнерів, спрямованість проектів у сфері ДПП на задоволення інтересів третіх осіб, зроблено висновок про необхідність цілеспрямованого пошуку потенційних приватних партнерів, що потребує удосконалення процесу практичної реалізації таких проектів. Постановка завдання. Удосконалення процесу реалізації механізму ДПП з урахуванням особливостей таких проектів у сфері вищої освіти та науки. Викладення основного матеріалу. Для підвищення ефективності процесу імплементації проектів ДПП у сфері вищої освіти в Україні запропоновано послідовність процедур реалізації проектів ДПП; обгрунтовано необхідність удосконалення та розвитку відповідного забезпечення (законодавчого, організаційного, нормативно-правового, кадрового). Висновки: оскільки ДПП є механізмом, реалізація якого передбачає здійснення приватних інвестицій у освітню сферу, то важливою умовою ефективності його імплементації та функціонування є удосконалення відповідних процедур, створення необхідного законодавчого, нормативно-правового, ресурсного та організаційного забезпечення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасенко І. О. Особливості реалізації механізму державно-приватного партнерства у сфері вищої освіти та науки / І. О. Тарасенко, Н. В. Цимбаленко, О. С. Тарасенко // Науковий вісник Полісся. - 2019. - № 1. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2019_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |