Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Martynenko M. V. Innovations in marketing of economic educational services / M. V. Martynenko, N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2%282%29__33 Проведено опитування випускників шкіл, технікумів та коледжів у різних містах України. Виокремлено сегменти потенційних споживачів економічних освітніх послуг. Обгрунтовано сукупність інноваційних технологій та видів маркетингу для кожного сегменту з урахуванням характеристик споживачів та їх ставлення до джерел отримання інформації про вищі навчальні заклади. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Martynenko M. V. Innovations in marketing of economic educational services / M. V. Martynenko, N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(2)__33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |