Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Balueva O. V. 
The marketing strategy formation of social and economic integration and adaptation of internally displaced people / O. V. Balueva, V. I. Tokareva, E. O. Chuprina // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2%282%29__32
Запропоновано концептуальні засади формування маркетингової стратегії соціально-економічної інтеграції і адаптації ВПО і організаційно-економічний механізм її реалізації. Приділено увагу практичним аспектам комунікаційної взаємодії між суб'єктами стратегії.
  Повний текст PDF - 626.443 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Balueva O.
  • Tokareva V.
  • Chuprina E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Balueva O. V. The marketing strategy formation of social and economic integration and adaptation of internally displaced people / O. V. Balueva, V. I. Tokareva, E. O. Chuprina // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(2)__32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського