Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Shvidanenko O. A. 
Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2%282%29__31
Досліджено особливості формування глобальних брендів у контексті забезпечення їх конкурентоспроможності на основі реалізації їх інноваційного потенціалу.
  Повний текст PDF - 350.072 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shvidanenko O.
  • Gurova I.
  • Busarieva T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(2)__31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського