Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2%282%29__31 Досліджено особливості формування глобальних брендів у контексті забезпечення їх конкурентоспроможності на основі реалізації їх інноваційного потенціалу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shvidanenko O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(2)__31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |