Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Babachenko L. V. Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems / L. V. Babachenko, V. V. Zhydok, M. M. Zabashtanskyi // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2%282%29__10 Досліджено вплив маркетингових систем розподілу товарів на конкурентоспроможність окремого підприємства, обгрунтовано потребу їх формування та ефективного функціонування. Запропоновано впровадження концепції маркетингу взаємовідносин, що сприятиме встановленню тривалої співпраці між усіма суб'єктами системи розподілу, стане основою формування виробничо-збутових систем в умовах ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Babachenko L. V. Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems / L. V. Babachenko, V. V. Zhydok, M. M. Zabashtanskyi // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(2). - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(2)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |