Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Zubarieva M. A. Marketing features of promotions tactics of social business in social networks / M. A. Zubarieva, S. V. Shturkhetskyy // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 1(2). - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_1%282%29__33 Показано розбіжності між соціальним підприємництвом та благодійністю, традиційним бізнесом, соціальною відповідальністю бізнесу, виокремлено типи та моделі соціального підприємництва; визначено типи та моделі соціального підприємництва та запропоновано нову методологію маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zubarieva M. A. Marketing features of promotions tactics of social business in social networks / M. A. Zubarieva, S. V. Shturkhetskyy // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 1(2). - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_1(2)__33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |