Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Суворова С. Г. 
Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С. Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 1(2). - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_1%282%29__32
Проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу наведено методику розрахунку показника результативності маркетингових досліджень, наведено показники оцінювання їх економічного ефекту, запропоновано розрахунок економічної ефективності маркетингових досліджень.
  Повний текст PDF - 421.047 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суворова С.
  • Карпенко Ю.
  • Жидок В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суворова С. Г. Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С. Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 1(2). - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_1(2)__32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Суворова Світлана Геннадіївна (економічні науки)
  • Карпенко Юрій Михайлович (економічні науки)
  • Жидок Вікторія Василівна (економічні науки)
  • Жидок Вікторія Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського