Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Chyrva O. H. 
Marketing analysis of the market conditions of highereducation in Ukraine / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4(2). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_4%282%29__19
Проведено факторний аналіз кон'юнктури ринку вищої освіти України. Доведено, що ключовими факторами, які найбільше впливають на попит на вищу освіту, є демографічний, соціальний, фактор ціни та добробут населення. Побудовано економіко-математичну модель та одержано коефіцієнти еластичності попиту на послуги з вищої освіти за вказаними факторами.
  Повний текст PDF - 507.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Chyrva O.
  • Biloshkurskyi M.
  • Pacheva N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Chyrva O. H. Marketing analysis of the market conditions of highereducation in Ukraine / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4(2). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_4(2)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського