Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Chyrva O. H. Marketing analysis of the market conditions of highereducation in Ukraine / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4(2). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_4%282%29__19 Проведено факторний аналіз кон'юнктури ринку вищої освіти України. Доведено, що ключовими факторами, які найбільше впливають на попит на вищу освіту, є демографічний, соціальний, фактор ціни та добробут населення. Побудовано економіко-математичну модель та одержано коефіцієнти еластичності попиту на послуги з вищої освіти за вказаними факторами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chyrva O. H. Marketing analysis of the market conditions of highereducation in Ukraine / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4(2). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_4(2)__19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |