Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Gonchar O. I. 
Synergic approach in marketing potential management of the enterprise / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 3(2). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_3%282%29__6
Обгрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу за умов динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обгрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні. Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства. Констатовано, що успішність діяльності підприємства, його позиції на ринку і можливість розвитку у майбутньому, зумовлюється правильністю формування і силою взаємозв'язку елементів маркетингового та сукупного потенціалу.
  Повний текст PDF - 323.181 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Gonchar O.
  • Polishchuk I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Gonchar O. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 3(2). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_3(2)__6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського