Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Romanenko Y. A. Theoretical and methodological foundations subsystem brand management at the enterprise / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2(2). - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_2%282%29__26 Проаналізовано особливості побудови підсистеми управління брендом на підприємстві та надання практичних рекомендації по його успішній роботі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Romanenko Y. A. Theoretical and methodological foundations subsystem brand management at the enterprise / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2(2). - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_2(2)__26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |