Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Zaitseva О. I. 
Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 4(2). - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_4%282%29__22
Досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу.
  Повний текст PDF - 319.862 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zaitseva О.
  • Nechaev S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zaitseva О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 4(2). - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_4(2)__22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського