Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Zaitseva О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 4(2). - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_4%282%29__22 Досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Zaitseva О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 4(2). - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_4(2)__22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |