Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Сидорук С. В. Специфіка формування бренду готельних послуг регіону / С. В. Сидорук // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_18 Розроблено концепцію бренду готельних послуг в регіоні, яка враховує інтереси цільових груп споживачів, визначає можливість формування бренду, забезпечення стабільних надходжень грошових коштів до бюджету регіону, підтримку високого рівня інфраструктурного забезпечення. Досліджено інструменти формування бренду готельних послуг в регіоні як одного із показників розвитку регіональному ринку готельних послуг, проаналізувати цільові групи споживачів готельних послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сидорук С. В. Специфіка формування бренду готельних послуг регіону / С. В. Сидорук // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |