Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Strielkowski W. Tourism economics: formation of regional brands / W. Strielkowski, N. Р. Tarkhanova // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Strielkowski W. Tourism economics: formation of regional brands / W. Strielkowski, N. Р. Tarkhanova // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |