Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Бондаренко В. М. Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг / В. М. Бондаренко // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_4 Досліджено та розроблено теоретичні засади конкурентоспроможності страхових компаній і систематизовано методичні підходи до визначення конкурентної позиції страхової організації. Виявлено та згруповано основні чинники, які впливають на страховиків, що надало змогу формувати конкурентні стратегії компаній. Запропоновано впровадження маркетингу в діяльність страхової компанії що є наслідком пошуку нових підходів в управлінні а також передбачає оперативну реакцію на ринкові зміни за допомогою розробки та здійснення конкретних заходів щодо вивчення та розвитку ринку, підготовки альтернативних і гнучких рішень а також досягнення кінцевої мети діяльності - забезпечення прибуткового й довгострокового функціонування організації. Зазначено, що розробка та реалізація маркетингової стратегії є безумовним компонентом успішного управління страховою компанією. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко В. М. Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг / В. М. Бондаренко // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |