Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Шегда М. В. 
Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_20
Соціальна відповідальність та соціально-відповідальний бізнес є невід'ємною частиною сьогодення. Визначено необхідність дослідження концепції та конкурентних переваг підприємства у сфері соціальної відповідальності. Виявлено основні складові, а також конкурентні переваги соціально-відповідального маркетингу за сучасних умов. Поширення концепції соціальної відповідальності на підприємствах є однією із найважливіших складових, необхідних для покращання економічної системи в цілому. Впровадження соціально-відповідального маркетингу може стати найбільш ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства.
  Повний текст PDF - 211.256 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шегда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шегда М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського