Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Шегда М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_20 Соціальна відповідальність та соціально-відповідальний бізнес є невід'ємною частиною сьогодення. Визначено необхідність дослідження концепції та конкурентних переваг підприємства у сфері соціальної відповідальності. Виявлено основні складові, а також конкурентні переваги соціально-відповідального маркетингу за сучасних умов. Поширення концепції соціальної відповідальності на підприємствах є однією із найважливіших складових, необхідних для покращання економічної системи в цілому. Впровадження соціально-відповідального маркетингу може стати найбільш ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шегда М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |