Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Грицюк Ю. І. Веб-додаток для маркетингового аналізу соціальної мережі Instagram / Ю. І. Грицюк, Т. П. Білецький // Науковий вісник НЛТУ України. - 2019. - Т. 29, № 6. - С. 106-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2019_29_6_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грицюк Ю. І. Веб-додаток для маркетингового аналізу соціальної мережі Instagram / Ю. І. Грицюк, Т. П. Білецький // Науковий вісник НЛТУ України. - 2019. - Т. 29, № 6. - С. 106-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2019_29_6_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |