Наукова періодика України Науковий вісник НЛТУ України


Пушек Н. М. 
Маркетинговий підхід до визначення категорії "туристичний продукт" / Н. М. Пушек, І. З. Гнилякевич-Проць // Науковий вісник НЛТУ України. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2018_28%284%29__20
  Повний текст PDF - 368.429 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пушек Н.
  • Гнилякевич-Проць І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пушек Н. М. Маркетинговий підхід до визначення категорії "туристичний продукт" / Н. М. Пушек, І. З. Гнилякевич-Проць // Науковий вісник НЛТУ України. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2018_28(4)__20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського