Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Пушек Н. М. Маркетинговий підхід до визначення категорії "туристичний продукт" / Н. М. Пушек, І. З. Гнилякевич-Проць // Науковий вісник НЛТУ України. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2018_28%284%29__20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пушек Н. М. Маркетинговий підхід до визначення категорії "туристичний продукт" / Н. М. Пушек, І. З. Гнилякевич-Проць // Науковий вісник НЛТУ України. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2018_28(4)__20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |