Наукова періодика України Науковий вісник НЛТУ України


Фігун Н.В. 
Дослідження впливу факторів нейромаркетингу на поведінку споживача / Н.В. Фігун, І.Ю. Бабанова // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.4. - С. 372-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25.4_62
  Повний текст PDF - 222.739 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фігун Н.
  • Бабанова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фігун Н.В. Дослідження впливу факторів нейромаркетингу на поведінку споживача / Н.В. Фігун, І.Ю. Бабанова // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.4. - С. 372-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського