Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Кузяк В. В. Стратегія обслуговування клієнтів у створенні конкурентних переваг підприємства / В. В. Кузяк, О. Є. Шандрівська, О. М. Бек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.6. - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.6_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузяк В. В. Стратегія обслуговування клієнтів у створенні конкурентних переваг підприємства / В. В. Кузяк, О. Є. Шандрівська, О. М. Бек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.6. - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |