Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Кузяк В. В. Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління / В. В. Кузяк, О. Є. Шандрівська, О. М. Бек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.5. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.5_44 Обгрунтовано модель стратегічного управління обслуговуванням клієнтів приладобудівного підприємства. Здійснено матричне структурування стратегії обслуговування клієнтів. Надано алгоритм планування якості обслуговування клієнтів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузяк В. В. Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління / В. В. Кузяк, О. Є. Шандрівська, О. М. Бек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.5. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |