Наукова періодика України Науковий вісник НЛТУ України


Кузяк В. В. 
Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління / В. В. Кузяк, О. Є. Шандрівська, О. М. Бек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.5. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.5_44
Обгрунтовано модель стратегічного управління обслуговуванням клієнтів приладобудівного підприємства. Здійснено матричне структурування стратегії обслуговування клієнтів. Надано алгоритм планування якості обслуговування клієнтів.
  Повний текст PDF - 276.698 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузяк В.
  • Шандрівська О.
  • Бек О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузяк В. В. Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління / В. В. Кузяк, О. Є. Шандрівська, О. М. Бек // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.5. - С. 263-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського