Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Івануса А. В. Концептуальні основи побудови маркетингової стратегії лісових підприємств / А. В. Івануса, В. З. Холявка, В. Б. Загорняк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.1. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.1_34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Івануса А. В. Концептуальні основи побудови маркетингової стратегії лісових підприємств / А. В. Івануса, В. З. Холявка, В. Б. Загорняк // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.1. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |