Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Кузик О. В. Ефективність впливу маркетингових комунікацій на поведінку споживачів в Україні / О. В. Кузик // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.12. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23.12_43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузик О. В. Ефективність впливу маркетингових комунікацій на поведінку споживачів в Україні / О. В. Кузик // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.12. - С. 265-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |