Наукова періодика України | Науковий вісник НЛТУ України | ||
Злупко Л. А. Погляд на рекламу в сучасних маркетингових комунікаціях через призму культурного сприйняття / Л. А. Злупко, І. С. Білан, Х. Ю. Дида // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.5. - С. 383-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22.5_67 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Злупко Л. А. Погляд на рекламу в сучасних маркетингових комунікаціях через призму культурного сприйняття / Л. А. Злупко, І. С. Білан, Х. Ю. Дида // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.5. - С. 383-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |