Наукова періодика України Науковий вісник НЛТУ України


Злупко Л. А. 
Погляд на рекламу в сучасних маркетингових комунікаціях через призму культурного сприйняття / Л. А. Злупко, І. С. Білан, Х. Ю. Дида // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.5. - С. 383-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22.5_67
  Повний текст PDF - 273.642 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Злупко Л.
  • Білан І.
  • Дида Х.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Злупко Л. А. Погляд на рекламу в сучасних маркетингових комунікаціях через призму культурного сприйняття / Л. А. Злупко, І. С. Білан, Х. Ю. Дида // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.5. - С. 383-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського