Наукова періодика України Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України


Рябчик А. В. 
Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу / А. В. Рябчик, Т. В. Сліпуха // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2017. - Вип. 260. - С. 306-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2017_260_35
  Повний текст PDF - 561.806 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рябчик А.
  • Сліпуха Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рябчик А. В. Теоретичні засади формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств агропромислового комплексу / А. В. Рябчик, Т. В. Сліпуха // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2017. - Вип. 260. - С. 306-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2017_260_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рябчик Алла Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського