Наукова періодика України | Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України | ||
Szwacka-Mokrzycka J. Role of marketing in food economy development strategies / J. Szwacka-Mokrzycka // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2017. - Вип. 260. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2017_260_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Szwacka-Mokrzycka J. Role of marketing in food economy development strategies / J. Szwacka-Mokrzycka // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2017. - Вип. 260. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2017_260_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |