Наукова періодика України Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України


Завальнюк К. С. 
Матричні методи формування маркетингових стратегій підприємств / К. С. Завальнюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2016. - Вип. 249. - С. 174-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2016_249_21
  Повний текст PDF - 169.222 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Завальнюк К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Завальнюк К. С. Матричні методи формування маркетингових стратегій підприємств / К. С. Завальнюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2016. - Вип. 249. - С. 174-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2016_249_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Завальнюк Катерина Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського