Наукова періодика України | Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України | ||
Кушніренко І. М. Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку. / І. М. Кушніренко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(2). - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181%282%29__40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушніренко І. М. Теоретичні засади маркетингових комунікацій та інновації в їх розвитку. / І. М. Кушніренко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(2). - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181(2)__40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |