Наукова періодика України Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського


Андрощук М. С. 
Маркетингове оцінювання бренду України / М. С. Андрощук, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmduce_2015_1_6
  Повний текст PDF - 264.099 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрощук М.
  • Дейнега І.
  • Шелюк Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрощук М. С. Маркетингове оцінювання бренду України / М. С. Андрощук, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmduce_2015_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дейнега Інна Олександрівна (1976–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського