Наукова періодика України Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького


Балук Н. Р. 
Інтегровані маркетингові комунікації – нова концепція чи новий погляд на традиційний інструмент маркетингу / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, С. В. Скибінський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_13
  Повний текст PDF - 341.14 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балук Н.
  • Басій Н.
  • Скибінський С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балук Н. Р. Інтегровані маркетингові комунікації – нова концепція чи новий погляд на традиційний інструмент маркетингу / Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, С. В. Скибінський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балук Надія Романівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського