Наукова періодика України Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького


Кравців С. М. 
Формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств та шляхи її удосконалення / С. М. Кравців // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 2(5). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_2%285%29__19
  Повний текст PDF - 690.377 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравців С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравців С. М. Формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств та шляхи її удосконалення / С. М. Кравців // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 2(5). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_2(5)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського