Наукова періодика України Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького


Страшинська Л. В. 
Основні принципи мерчандайзингу як способу стимулювання збуту продукції підприємств / Л. В. Страшинська // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 4(5). - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_4%285%29__50
  Повний текст PDF - 1.354 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Страшинська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Страшинська Л. В. Основні принципи мерчандайзингу як способу стимулювання збуту продукції підприємств / Л. В. Страшинська // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 4(5). - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_4(5)__50.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського