Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Булахова Г. 
Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 43. - С. 331-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2016_43_23
Досліджено особливості бібліотечної реклами через соціальну мережу Fаcebook. Розглянуто найбільш поширені форми роботи, присутні в іміджевих стратегіях бібліотек. Проаналізовано використання соціальних мереж як засобу рекламування бібліотечної діяльності. З’ясовано суть поняття «рекламна стратегія бібліотеки». Наведено приклади рекламних стратегій просування продуктів і послуг у діяльності бібліотек в електронному середовищі.
  Повний текст PDF - 607.413 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Булахова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Булахова Г. Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2016. - Вип. 43. - С. 331-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2016_43_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Булахова Галина Іванівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського