Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 396-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_41_30 Розглянуто особливості бібліотечної реклами через веб-сайт. Досліджено специфіку реклами в електронному середовищі. За результатами веб-сайтів семи національних бібліотек України охарактеризовано напрями прямої реклами, просування продуктів і послуг, маркетингові та іміджеві стратегії як складову бібліотечної комунікації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 396-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_41_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |