Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Сєкунова І. Ефективність друкованих ЗМІ в президентських кампаніях: типологічний аналіз / І. Сєкунова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_14 Розкрито основні типологічні особливості друкованих ЗМІ. Наведено інформацю щодо видів друкованої продукції, показано її місце в соціокультурному просторі. Проаналізовано типологічні особливості друкованих ЗМІ як ефективної складової матеріалів президентських кампаній. Доведено, що без аналізу та розуміння типів і класів друкованих ЗМІ неможливе її цілеспрямоване та результативне застосування задля забезпечення ефективності матеріалів президентських кампаній. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сєкунова І. Ефективність друкованих ЗМІ в президентських кампаніях: типологічний аналіз / І. Сєкунова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |