Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Сєкунова І. 
Ефективність друкованих ЗМІ в президентських кампаніях: типологічний аналіз / І. Сєкунова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_14
Розкрито основні типологічні особливості друкованих ЗМІ. Наведено інформацю щодо видів друкованої продукції, показано її місце в соціокультурному просторі. Проаналізовано типологічні особливості друкованих ЗМІ як ефективної складової матеріалів президентських кампаній. Доведено, що без аналізу та розуміння типів і класів друкованих ЗМІ неможливе її цілеспрямоване та результативне застосування задля забезпечення ефективності матеріалів президентських кампаній.
  Повний текст PDF - 261.396 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сєкунова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сєкунова І. Ефективність друкованих ЗМІ в президентських кампаніях: типологічний аналіз / І. Сєкунова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського