Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Булахова Г. 
Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_11
Досліджено рекламу бібліотек як інструмент маркетнгової комунікаційної політики та як соціальне явище. Проаналізовано державне нормативно-правове регулювання соціальної реклами в Україні.
  Повний текст PDF - 898.815 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Булахова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Булахова Галина Іванівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського