Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_10 Зазначено, що розвиток маркетингу сприяє покращанню обслуговування користувачів завдяки більш мобільному реагуванню на їх запити, які стають більш різноманітнішими, чому сприяють зміни в технології та наявних ресурсах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |