Наукова періодика України Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського


Коваль Т. 
Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_17
Проаналізовано результати маркетингового дослідження читачів-гуманітаріїв, що проводились на базі відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю. Розкрито актуальні питання щодо соціально-демографічного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізації системи обслуговування.
  Повний текст PDF - 355.063 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваль Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваль Тетяна Миколаївна (1959–) (соціальні комунікації)
  • Коваль Тетяна Володимирівна (1964–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського