Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_17 Проаналізовано результати маркетингового дослідження читачів-гуманітаріїв, що проводились на базі відділу обслуговування читачів літературою гуманітарного профілю. Розкрито актуальні питання щодо соціально-демографічного портрету сучасного читача, стану бібліотечно-інформаційних послуг, оптимізації системи обслуговування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв / Т. Коваль // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |