Наукова періодика України | Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського | ||
Біліна Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування / Л. Біліна, Л. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Біліна Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування / Л. Біліна, Л. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |