Наукова періодика України Advanced education


Chugai O. Yu. 
Defining, assessing and improving teacher quality in the USA / O. Yu. Chugai // Advanced education. - 2015. - Вип. 4. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_4_15
Проведено аналіз ефективних стратегій оцінювання та підвищення якості навчання в США. "Висококваліфікований вчитель" має ступінь бакалавра, державну ліцензію, володіє предметною компетентністю; характеристиками "зразкових" вчителів є визнання їх майстерності адміністрацією і колегами, внесок у професійний розвиток інших вчителів, розробка навчальних програм, створення такого навчального середовища, що підвищує досягнення студентів. Підкреслено, що існує тенденція орієнтації на результати навчання студентів під час розробки стандартів для викладачів. Наставництво, постійне професійне зростання, спостереження та оцінювання ефективності практики викладання є важливими передумовами досягнення бажаної якості навчання. Наведено причини низького статусу вчителів у США, пов'язані з еволюцією педагогічних училищ в університети, соціальним становищем викладача в суспільстві і специфікою професії. Визначено такі стратегії оцінювання та підвищення якості викладання як загальнонаціональні дослідження, спостереження, письмові іспити для викладачів, досягнення студентів. Враховуючи вимоги підзвітності, зростає значення поточного оцінювання, що надає змогу вдосконалювати навчальні університетські програми. Викладачі університету, внутрішні та зовнішні експерти грають ключову роль у визначенні й оцінюванні якості навчання. Запропоновано приділяти увагу ліцензуванню як необхідної умови забезпечення якості навчання, а також розробці тестів, що включають оцінювання практики викладання. Підвищення вимог до вступу, зменшення відмінностей між одержанням ліцензій в різних штатах, врахування практики викладання під час ліцензування необхідні для покращання якості викладання в США. Перспективою подальших досліджень окреслено особливості тестів, що враховують практику викладання та їх вплив на якість навчання.
  Повний текст PDF - 534.641 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Chugai O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Chugai O. Yu. Defining, assessing and improving teacher quality in the USA / O. Yu. Chugai // Advanced education. - 2015. - Вип. 4. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_4_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського