Наукова періодика України Advanced education


Hordiienko N. M. 
Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_9
Розглянуто актуальну проблему, з якою регулярно стикаються вчителі англійської мови під час викладання у так званих змішаних або неоднорідних групах. Запропоновано аналіз основних стратегій викладання студентам неоднорідних груп в технічних вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на важливості згаданої проблеми, а також ймовірних причинах її поширеності. Беручи до уваги недостатній розвиток системних методів і підходів до навчання англійської мови у неоднорідних групах, дане наукове дослідження зосереджене на опрацюванні всіх видів можливих рішень проблеми, пов'язаної з необхідністю викладати англійську мову подібним групам. Зроблено спробу дослідити стратегії та методи, які можуть бути успішно застосовані у процесі викладання англійської мови в змішаних групах. Досліджено роль такого методу як "peer tutoring" як один з допустимих розв'язань проблеми. Підкреслено надзвичайно важливе значення докладанню зусиль задля створення сприятливої дружньої атмосфери в класах змішаних здібностей. Підкреслено необхідність розробки завдань різних рівнів складності, що представляють своєрідний виклик для просунутих студентів і не демотивують слабких студентів. Розглянуто психологічні проблеми студентів, що виникають у процесі вивчення іноземної мови в групах різного рівня, зокрема, у процесі вдосконалення навичок спілкування. Робота є великою підмогою для всіх вчителів іноземної мови, зацікавлених в ефективній реалізації сучасних методів і підходів, які можуть позитивно вплинути на навчальний процес у неоднорідних групах.
  Повний текст PDF - 316.312 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hordiienko N.
  • Lomakina L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hordiienko N. M. Teaching EFL to mixed-ability classes: strategies, challenges, solutions / N. M. Hordiienko, L. V. Lomakina // Advanced education. - 2015. - Вип. 3. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2015_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського