Наукова періодика України Advanced education


Іщенко Н. Г. 
Тєлєгіна Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education. - 2014. - Вип. 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2014_1_6
  Повний текст PDF - 424.546 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іщенко Н.
  • Тєлєгіна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іщенко Н. Г. Тєлєгіна Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education. - 2014. - Вип. 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2014_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іщенко Ніна Григорівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського