![]() | Наукова періодика України | ![]() | Молодий вчений |
Двіжона В. М. Модель психолого-педагогічного супроводу учнів початкових класів із мовленнєвими порушеннями в загальноосвітній школі міста Києва з інклюзивною формою навчання / В. М. Двіжона // Молодий вчений. - 2020. - № 10(1). - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_10%281%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Двіжона В. М. Модель психолого-педагогічного супроводу учнів початкових класів із мовленнєвими порушеннями в загальноосвітній школі міста Києва з інклюзивною формою навчання / В. М. Двіжона // Молодий вчений. - 2020. - № 10(1). - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_10(1)__27.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |