Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Мозер М. Є. Маркетинговий дискурс в українському бізнесі: мовлення – комунікація – мотивація / М. Є. Мозер // Молодий вчений. - 2019. - № 5(1). - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5%281%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мозер М. Є. Маркетинговий дискурс в українському бізнесі: мовлення – комунікація – мотивація / М. Є. Мозер // Молодий вчений. - 2019. - № 5(1). - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(1)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |