Наукова періодика України Молодий вчений


Мозер М. Є. 
Маркетинговий дискурс в українському бізнесі: мовлення – комунікація – мотивація / М. Є. Мозер // Молодий вчений. - 2019. - № 5(1). - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5%281%29__26
  Повний текст PDF - 238.419 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мозер М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мозер М. Є. Маркетинговий дискурс в українському бізнесі: мовлення – комунікація – мотивація / М. Є. Мозер // Молодий вчений. - 2019. - № 5(1). - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(1)__26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мозер Майя Євгеніївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського