Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Пророкова Р. Д. Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів / Р. Д. Пророкова // Молодий вчений. - 2019. - № 5(1). - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5%281%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пророкова Р. Д. Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів / Р. Д. Пророкова // Молодий вчений. - 2019. - № 5(1). - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(1)__11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |