Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Демчина Л. І. Концептуальні парадигми змісту бібліотечно- інформаційної освіти: порівняльний аналіз вітчизняного та світового досвіду / Л. І. Демчина // Молодий вчений. - 2019. - № 4(1). - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_4%281%29__9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демчина Л. І. Концептуальні парадигми змісту бібліотечно- інформаційної освіти: порівняльний аналіз вітчизняного та світового досвіду / Л. І. Демчина // Молодий вчений. - 2019. - № 4(1). - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_4(1)__9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |