Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Марченко В. В. Структурні особливості полікодового рекламного тексту / В. В. Марченко, М. О. Нікитюк // Молодий вчений. - 2018. - № 7(2). - С. 436-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_7%282%29__32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марченко В. В. Структурні особливості полікодового рекламного тексту / В. В. Марченко, М. О. Нікитюк // Молодий вчений. - 2018. - № 7(2). - С. 436-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_7(2)__32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |