Наукова періодика України Молодий вчений


Волошина Н. В. 
Психолінгвістичні аспекти сприйняття рекламного тексту / Н. В. Волошина // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 638-641. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4%282%29__68
  Повний текст PDF - 187.656 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Волошина Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Волошина Н. В. Психолінгвістичні аспекти сприйняття рекламного тексту / Н. В. Волошина // Молодий вчений. - 2018. - № 4(2). - С. 638-641. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(2)__68.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Волошина Неоніла Вікторівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського