Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Григорчук Т. В. Структура компетенцій фахівців з маркетингу суб'єктів соціокультурної сфери / Т. В. Григорчук // Молодий вчений. - 2018. - № 3(2). - С. 527-531. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3%282%29__30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григорчук Т. В. Структура компетенцій фахівців з маркетингу суб'єктів соціокультурної сфери / Т. В. Григорчук // Молодий вчений. - 2018. - № 3(2). - С. 527-531. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3(2)__30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |